Nieuwsbrief mei 2021

Beste cultuurvrienden,
Na heel wat initiatieven, ideeën en hopen op tóch nog een activiteit, zijn we stiekem al aan het einde gekomen van ons cultureel seizoen 2020-2021. Op de momenten dat het kon, hebben we onze bijeenkomsten gehouden. Zo hebben we in de Jacobuskerk kunnen genieten van de Franse chansons, bij Boerderij Kamps van het optreden van Martijje en de bevlogen lezing over de Russische Ziel. En gelukkig hebben we het seizoen kunnen aftrappen met onze ALV.
Alle andere activiteiten zitten in het vat en het kan toch niet anders dan dat die er het komende seizoen uit BRUISEN!
Ondanks dat we van alles geprobeerd hebben, heeft u niet vaak een (of misschien helemaal geen) activiteit kunnen bijwonen de afgelopen maanden. En dat wil het bestuur compenseren. Voor het komende seizoen, 2021-2022 zullen we daarom slechts de helft van de contributie innen.
Een bomvol programma voor de helft van de lidmaatschapskosten dus. Als voorzitter doet het mij goed dat de vereniging deze financiële ruimte heeft om dit te kunnen realiseren.
Als u nou denkt, ‘wat een mooie geste’, maar CVR, dat is toch veel te gek – ik steun liever onze lokale culturele sector door mijn volledige lidmaatschapskosten te betalen. Ook helemaal goed! Laat het ons even weten zodat we uw afschrijving kunnen aanpassen.
Laten we genieten van de lente en natuurlijk de zomer die voor de deur staat. Geniet van onze eigen prachtige omgeving welke vol zit met cultuur en verhalen. Wij hopen van harte u te kunnen verwelkomen in september bij de opening van ons nieuwe seizoen 2021-2022.
P.S. Dank voor uw positieve reacties over onze communicatie het afgelopen seizoen. Fijn om te horen!

Vrolijke groet, namens het bestuur
Eline Siebbeles
voorzitter Culturele Vereniging Rolde