Nieuws maart 2021

In de vorige nieuwsbrief hebben wij gevraagd naar de behoefte aan een webinar online of een film-vanuit-huis. Er hebben in totaal zes leden gereageerd. Twee leden zouden wel een gratis door de CVR online aangeboden film bekijken en één lid zou aan een gratis door de CVR aangeboden webinar – met mogelijkheid tot vragen stellen – deelnemen. Het bestuur heeft besloten om af te zien van dit experiment.

De laatste activiteit van ons programma 2020-2021 gaat helaas niet door. Het goede nieuws: volgend jaar gaat de theatervertelling In Oorlog en Liefde (door Timo Waarsenburg) wel plaatsvinden en wel op zondag 10 april 2022 in samenwerking met Bezinning & Verdieping in de Jacobuskerk. Een bijzondere activiteit om alvast te noteren.

Atlijd op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief zodat je melding krijgt van de eerstvolgende activiteit!