Het is nog moeilijk inschatten hoe het coronavirus zich gaat gedragen en welke maatregelen gelden in de komende tijd. Het bestuur gaat vol energie verder met het vastleggen van een voorlopig programma.

We hebben tot voor kort zelfs een wild plan gehad!
Wat het plan was? Een zomerfeest met live muziek en een verhalenverteller op het voetbalveld van de Rolder Boys (lekker veel ruimte!). Eigen stoeltje mee en in de zon genieten van goede artiesten en een lekker hapje en drankje. Als compensatie voor de activiteiten die we hebben moeten annuleren, maar vooral om gewoon fijn samen de zomer de vieren.
Helaas moest er door de corona opeens aan een vergunning worden voldaan met veel papierwerk en extra eisen aan terrein en vrijwilligers. Dat was onhaalbaar en heeft beide verenigingen doen besluiten hier van af te zien.

“Een dode mus!” zal je denken… ik snap het. Maar wat in het vat zit, verzuurd niet! En misschien maakt alleen de gedachte dat het bestuur hier mee bezig was, je al een beetje blij.

Tot gauw dus!
Hartelijke groet,
Eline Siebbeles, voorzitter

Atlijd op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief zodat je melding krijgt van de eerstvolgende activiteit!