Extra activiteit: Martijje ”zicht” (2020) i.s.m. boerderij Kamps op 29 november 2020

Martijje kijkt vooruit, want er is altijd hoop of ergens een mooi uitzicht. Laat je meevoeren door de zangeres en haar band naar het Drenthe van nu.
Martijje is in de afgelopen jaren uitgegroeid tot dé Drentse ‘lady of jazz’, een status die ze dankt aan haar goed ontvangen debuutalbum ‘Drezz’ (2009), een samenvoeging van Drents en jazz.
Maar met haar heldere, warme stem zingt ze ook moeiteloos pop en samba,
bijvoorbeeld op ‘Evenwicht’ (2015) waarmee ze de streektaalprijs
binnensleepte.
Op haar nieuwe album ‘Zicht’ zal de blues doorklinken. Hoe kan het ook
anders als je geboren bent in Grolloo!
Wie niet het concert in de Jacobuskerk kan of wil bijwonen heeft nog de kans op een kaart voor dit concert op dezelfde datum.
Aanvang 1e Concert 12.30 uur
Aanvang 2e Concert 14.30 uur
(Eventueel extra om 16.30 uur)
GRATIS ENTREE VOOR LEDEN CVR : AANMELDEN TUSSEN 21 EN 25 NOVEMBER 2020 via 0592-242658 of secretaris.CVR@outlook.com
CONCERT MARTIJJE “ZICHT” (2020) op zondag 29 november in
BOERDERIJ KAMPS, KAMPS 1, ROLDE
Voor informatie https://boerderijkamps.nl/agenda/

Atlijd op de hoogte

Schrijf je in voor de nieuwsbrief zodat je melding krijgt van de eerstvolgende activiteit!