FEESTELIJKE MIDDAG met muziek en verhalen

Vanaf 14:00 uur ontmoeting met muziek verhalen en gedichten
gratis toegang incl. koffie/thee met pauzedrankje en hapje

HEEREN OUD ZUID
Muziek kent geen grenzen. De muziek van Heeren Oud-Zuid kent vele klanken: pop, blues, fado, latin. Filmmuziek, muziek uit de fifties/sixties, klassieke invloeden. Instrumentaal maar ook met zang.
Nederlandstalig met covers en eigen teksten, en gedichten van schrijvers op eigen muziek. Muziek voor een luisterend oor. Muziek die kan ontroeren maar ook een milde glimlach op het gezicht kan toveren. Van The Shadows tot Daniël Lohues, van Jules de Corte tot Cuby & the Blizzards.
Cor Többen (gitaar), Jan Kuipers (toetsen) en Luc Oostra (zang/gitaar) kennen hun klassiekers.
Alles wat ze door de vele jaren heen hebben opgedaan is terug te horen in hun muziek.

LEVI WEEMOEDT
Lévi Weemoedt is bij een zeer breed publiek enorm populair. Met zijn zelfspot, melancholie en zwarte kijk op het leven. Lévi Weemoedt is het pseudoniem van de in oktober 1948 geboren Isaäk van Wijk.
Na het gymnasium te hebben voltooid ging Weemoedt Nederlands studeren in Leiden.
Weemoed schrijft gedichten. Ook heeft hij enkele verhalenbundels, een roman, en een novelle gepubliceerd. Lévi Weemoedt schrijft, naar eigen zeggen ‘voor eigen genoegen en vermaak’ en om ‘na alle depressies en treurigheid zijn eigen somberheid te bespotten’.

FEESTELIJKE MIDDAG met muziek en verhalen
door Lévi Weemoedt en Heeren Oud Zuid