Eigenwijs in veel stijlen

Het trio Yentl Flavour komt uit Zutphen en treedt al jaren in heel het land op. De groep brengt een variatie aan Jiddische liederen, Klezmer, Folk/Ierse muziek en klassieke titels. Dat zal in Rolde op 19 januari ook zo zijn. Resultaat is steeds weer een gevarieerd programma met zo uiteenlopende sferen die verrassen.

Steeds meer eigen werk, in de vorm van liederen en Instrumentals, maakt deel uit van een inmiddels breed en gevarieerd repertoire.

In een ongedwongen presentatie neemt Yentl Flavour het publiek mee naar de zo verschillende emoties die in de klanken en teksten voorbijkomen. Afwisselend is ook de combinatie van gebruikte instrumenten. Naast verschillende gitaren is er soms ook de ongebruikelijke combinatie van zang met alleen vioolbegeleiding of klinkt er een mandoline, tamboerijn, djembé of trommel.

De groep bestaat uit: Anna Maria Roos, zang. Judith Richel, viool en zang en Allert van der Heijden, gitaar en zang. Meer over dit trio; www.yentlflavour.nl

Eigenwijs in veel stijlen
door Yentle Flavour