Café de chansons door Charlotte Haesen & Tobalita Quartet: Uitverkocht

I.s.m. Stichting Rolder Concerten

Het Tobalita Quartet bestaat uit: Giles Francis (viool), Evelien Jaspers (viool), Odile Torenbeek (altviool) en Anjali Tanna (cello).
Als een ras verteller brengt zangeres Charlotte Haesen het chanson tot leven. Waardoor ook luisteraars die het Frans niet machtig zijn, de essentie van het lied moeiteloos vatten. Ze zingt over dagelijkse gebeurtenissen, over vreugde en liefde. Frivool, levenslustig en melancholisch.

Café des Chansons is een verzameling van de mooiste klassiekers van grootheden als Barbara, Brel, Gainsbourg en Piaf, maar ook een paar eigen composities van de eigenzinnige Haesen.

CHARLOTTE HAESEN
Charlotte is geboren in Amsterdam en komt oorspronkelijk uit Frankrijk, Nederland en Burundi.  Ze groeit op aan de grens tussen Franstalig België en Nederland en studeert jazz-zang aan het Conservatorium Maastricht en de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.

REPERTOIRE

1. Introduction (instrumental) (arr. Wijnand van Klaveren)
  2. Parlez moi d’amour – Lucienne Boyer (arr. Wijnand van Klaveren)
  3. J’m suis fait tout p’tit – George Brassens  (arr. Paul Prenen)
  4. Göttingen – Barbara  (arr. Wijnand van Klaveren)
  5. Ne me quitte pas – Jacques Brel  (arr. Mascha van Nieuwkerk)
  6. Paris Canaille – Leo Ferré  (arr. Wijnand van Klaveren)
  7. Le Ballon Rouge (instrumental)  (arr. Wijnand van Klaveren)
  8. Clair de lune – Claude Debussy (instrumental) (arr. Wijnand van Klaveren)
  9. Le jazz et la java – Claude Nougaro (arr. Paul Prenen)
  10. Le débit de lait, le débit de l’eau – Charles Trenet  (arr. Wijnand van Klaveren)
  11. La chanson des vieux amants – Jacques Brel  (arr. Wijnand van Klaveren)
  12. Sous le ciel de Paris – Edith Piaf (arr. Wijnand van Klaveren)

Wij volgen de richtlijnen van de overheid en nemen de volgende maatregelen voor het concert in acht. Om de 1,5 meter afstand te waarborgen is er een opstelling in de kerk waarbij maximaal 30 personen aanwezig kunnen zijn. Er worden daarom twee concerten gegeven op zondagmiddag namelijk van 14.00 15.00 uur en van 16.00-17.00 uur

U krijgt digitaal een contactformulier toegestuurd die u ingevuld kunt inleveren op het concert.
Op de plaatsen waar programmaboekjes liggen kunt u plaatsnemen waarbij opgelet dient te worden of u alleen of met meerdere komt.
Wij vragen u bij binnenkomst en vertrek een mondkapje te dragen. wanneer u plaats heeft genomen kunt u zelf bepalen of u het mondkapje wilt dragen.
Bij het verlaten van de kerk vragen wij u te wachten tot de rij voor u leeg is.

Wij hopen dat u ondanks deze maatregelen zult genieten van dit mooie concert.

Café de chansons door Charlotte Haesen & Tobalita Quartet: Uitverkocht

Zondag 29 november 2020