Cabaret: ‘Wrijving’

De input van een man en van een vrouw, leidde tot inspirerende inzichten, mooie momenten of toch vooral tot nog meer wrijving? Een voorstelling over schaamte, spijt, onbegrip, seks, liefde en veel verwarring.

De voorstelling van zangeres Marij van den Boom en gitarist Kornelis Lievense bestond uit Nederlandstalige liedjes van puur en integer tot hilarisch. Alle liedjes waren geschreven door of voor Marij & Kornelis. En de eindregie was in handen van Peter van Aar.

Marij & Kornelis hebben allebei in een ander deel van het land gelijktijdig het Conservatorium gedaan, waarna ze elkaar op een podium ontmoetten. Daar onstond een goede samenwerking. Die was niet zonder ‘Wrijving’, maar dat leidde dan weer tot genoeg inspiratie voor nieuwe liedjes.

Naast samen muziek maken, zijn Marij & Kornelis gaan schrijven en theater maken en in 2017 stonden ze voor het eerst samen op het podium.

Titel:
Cabaret: ‘Wrijving’